Det är dina mål och din tid som styr uppläggen för din träning

Introduktion

Under vår introduktion går vi genom hur ett abonnemang fungerar. Vilka olika övningar och program som kan utföras och erbjuds. Hur träningsutrustningen fungerar och säkerheten runt den. Varför skivstångsträning är så effektivt.

  • Vilken personlig utrustning behövs.

  • Andningstekniker och rörlighet.

  • Fokus på teknik och säkert utförande.

88

Uthållighet

98

Rörlighet

93

Styrka

79

Fokus

79

ALLA HAR OLIKA MÅL OCH FÖRUTSÄTTNINGAR

Nybörjare
NybörjareProgram - S1A och S1B
I första kursen Nybörjare går vi genom basövningarna ordentligt så att tekniken sitter rätt och att övningarna utförs säkert. Program som tränas är S1A och S1B – Mängdträning med inbaning av rörelser för balans och koordination. Skonsamt och läkande för muskel- och ledsytem Repetitionerna ligger på ca 15 st, vila mellan seten 1-2 minuter, programlängd 10 pass.
Medel
MedelProgram - S2A & S2B
I kursen Medel fortsätter vi slipa tekniken för basövningarna och lägger till assisterande övningar. Program som tränas är S2A och S2B – Hypertrofi, muskulär tillväxt som ökar nedbrytning och uppbyggnad av muskelproteiner. Här ligger fokus på att bygga upp volym och styrka. Repetitionerna ligger runt ca 10 st, vila mellan seten 1-2 minuter programlängd 10 pass.
Avancerad
AvanceradProgram - S3A & S3B
På kursen Avancerad är fokus på maximal styrka, med fler muskelceller som aktiveras förbättras koordinationen mellan musklerna och nervsystemet. Resultatet blir en förhöjd styrka utan påtaglig ökning av muskelmassan. Repetitionerna ligger på 5 st, vila mellan seten 3-5 minuter programlängd 10 pass
SIGN UP TODAY!

LYFT RÄTT – LYFT TYNGRE – BLI STARK